förlåt !

förlåt för att jag inte bloggat så mycket idag, men när jag kom hem till sanna så gjorde vi lite pannkakor med hennes syster och typ bara lyssnade på musik.
I skolan var det väl sådär, hände lite för mycket saker på samma gång känner jag och visste fan inte vad jag skulle göra, jag ville inte ta någons sida eller nånting och då blev det jag och Conne som var dom som hade gjort fel när vi bara ville hjälpa till och reda ut.
På träningen var det väl också sådär, kände mig rätt värdelös när jag inte klarade flickisen när jag kan och vill göra det i programmet.
Men jag börjar få jätte ont i handlederna när jag gör det, och vrider mig och håller på men det känns som att jag gör de för att jag blir nervös och får press på mig men jag vet inte.
blev väldigt besviken på mig själv iallafall och kände inte att det var den bästa träningen direkt...
nu sitter jag i sängen iallafall och är inte speciellt trött, känner mig inte på topp men som tur var kunde man tänka på annat när jag var hemma hos Sanna ♥ Hon gör mig alltid på så bra humör.
Älskar verkligen den tjejen och hon betyder så mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0