hej igen !

så nu sitter jag här i sängen igen :)
min födelsedag har varit bra, imorse skulle dom ha sjungit för mig vid sju men så försov dom sig xd
så dom kom vid åtta, satt jag kan typ en timme försent till skolan...
Jag fick iaf en högtalare till mobilen, converse och en Justin planch.
sen sa janine att hon hade köpt ett halsband med mitt namn på men hon hade beställt det så det kommer om typ två veckor, sen fick jag pengar av mormor och sten.
nu ser det underbart ut på min vägg !
kan visa bild strax :)
I kista shoppade jag loss, hehe...
Inte riktigt men... jag köpte iallafall ett svart och ett vitt linne, en jeans skjorta och en grå cardigan.
Hade det mysigt som vanligt med sanna, det har inte kännts som en födelsedag faktist, har kännts som en helt vanlig dag.
antar att det är för jag inte har liksom käkat tårta eller så men jag och Sarah bakar en på lördag så käkar vi lite roligare mat också.
Nu: bildeeeer !
Ja skoja bara -.-' det är nåt fel på msn igen men nu ska jag gå och fika kladdkaka men kan ju iof visa kläderna jag köpte :)
Tröjan är ny men jag köpte den inte idag.

Ljuset blev helt fel men men...


Det ser ut som en målardräkt på bilden men den är finare i verkligeheten !

Nu tycker mamma att jag är lite osocial satt vi hörs sen ! :D

Kommentarer
Postat av: angelica

Åh vart har du köpt den där tröjan som har en lapp på armbågen ? :D såå himla snygg. Puss

2011-05-04 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0