igår

igår tog jag bussen till söra så mötte jag sanna där sen gick vi och mötte upp Thea, så gick vi till centrum och köpte massa gott.
sen gick vi hem till sanna och satte oss ute med musik och vinterjacka och åt det vi hade köpt, sen tog vi en liten runda sen blev vi för rädda för det var typ två fulla människor som titta as konstigt på oss så vi gick hem till sanna igen.
när vi kom hem så gick vi in till sanna rum och så brottades dom och höll på och jag satt och as garva så jag har typ magrutor efter igår ^^ herregud va jag skratta alltså.
sen när vi bäddade (jag skulle egentligen inte ha sovit där men det blev så tillslut) satte sanna på massa sjuk musik och thea va skit trött så då höll dom på och brottades igen >.< eller sanna brottades med thea :p
sen tillslut somna vi och jag vaknade först halv tio av att thea försökte ligga med sitt huvud på mitt...  då gick jag på toa sen somna jag om till typ tolv så åkte thea vid ett kanske och jag vid typ två sen tog jag bussen ner igen vid tre så gick vi till donken och åt å sådär sen gick vi till ip och kollade på en fotbolls match.
sen åkte jag hem igen vid nio och då koll jag på big brother men nu ligger jag i sängen, skönt men ändå inte.
söndags ångesten har inte varit så farlig för jag har sovmorogn till fem i tio :)
nu ska jag kolla twitter och justin har skrivit nåt intressant ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0