im on the top again !

sådär ja så ligger man i sängen igen, tänkte berätta lite om min och sannas långa gårdag.
först hade jag träning från tio till två sen åkte jag hem å duscha och fixa mig sen åkte jag till söra och mötte ella och sanna efter det gick vi till golden där ella åt sen följde vi med henne till bussen och jag och sanna hade tänkt att gå till donken men så kom en buss som gick till dit satt då tog vi den så slapp vi gå :P
sen gick vi till centrum och tog en buss till fritz janssons för vi skulle till brasan men klockan va nio så det var inte så mycket kvar och inte så mycket folk heller så ringde fanny så vi gick hem till henne och sen till philip där vi kolla på film eller jag kollade inte för jag somna sen gick vi hem vid två då det var 0 gradit ute så vi höll på att frysa ihjäl men vi klara oss ;)
så när vi kom hem åt vi en macka sen gick vi till mitt rum och kolla på big brother och då somnade sanna istället...
sen väckte jag henne innan jag stängde av datan så somnade vi tillsammans vid fyra.
Jag har bilder på min mobil men inte på datan men jag kan ju lägga in dom imorrn om det är lungt ? :)
nu ska jag nog kolla facebook lite snabbt sen sova.
imorrn har jag sovmorgon till fem i tio ! såååååå skönt !!
Puss puss sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0