Kom hem klockan tolv idag !

hej, inatt vid halv tre kom sarah och väckte mig för johnny kunde inte komma hem från jobbet så då gick jag ner till deras rum.
Hon vaknade ganska direkt och då gav jag henne välling sen bytte jag blöja sen la jag henne i sin säng så somnade hon om och så kom dom tillbaka halv fyra då gick jag och la mig i min säng igen.
Idag slutade jag ännu tidigare än igår.
Jag började skolan kvart i tio och slutade typ tolv, vi hade bara ett genrep och allt gick bra.
Imorgon är showen och jag kommer vara dö nervös ! Då ska jag va i skolan kvart i nio, på torsdag börjar första föreställningen fem så då ska jag vara i skolan fyra (y)
svin skönt måste jag säga !
Och på fredag börjar jag tio över tio :)
Idag ska jag nog inte göra nånting, Sarah jobbar inte idag så jag ska väl vara med henne och Nila antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0