Min dag + lite annat

hejsan, ligger just nu i sängen utan datan den här gången. Kände att ja va riktigt trött innan jag tvättade bort sminket men nu va jag inte lika trött längre... Jag har börjat försona mig nu också bara för att jag går och lägger mig vid typ halv ett för jag fastanr så lätt framför datan. Idag vid kanske... Typ... Kommer inte ihåg men det kan ha varit vid fyra jag gick hem till Fanny, och sen gick jag hem typ sex. Sen cykla jag ner till solberga och träffade bl.a. Fanny mfl, så var jag hemma igen vid halv tio så man hann se big brother :p Nu ska jag sova för jag vill va pigg imorrn för jag vet inte vad jag ska ha på mig och då vill jag ha lite tid så jag inte behöver stressa runt i huset. Puss och god natt / Ania

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0