sitter i soffan

nu sitter jag här i soffan utan smink och myskläder, shit va den här helgen gick fort.
igår hade jag träning kvart i elva till två, så åkte jag hem och duschade och sminka mig å så.
sen åkte vi hem till Lisa, Anders, Matilda och Dennis.
När vi kom dit satt vi ute på deras nya altan och sen var vi och hoppade lite och jag fick kåda i håret... men som tur var så gick det bort för Matilda hjälpte mig att ta bort det :p
Sen var vi där och åt och badade i deras tunna eller vad man ska säga xd
sen kolla vi på film och tjockade oss som tusan !
så gick vi och la oss vid två eller nåt, imorse vakna jag och Matilda typ halv elva.
eller vi blev väkta, så åt vi frukost sen åkte vi hem typ halv tre eller nåt ...?
Hela kvällen var jätte mysig och jag och Matilda hade lika kul som alltid, skrattade så mycket att jag har nog fått värsta magrutorna.
När vi kom hem åkte jag mamma och sarah och storhandlade, nu är Janine Rikard och Liam här för dom kom hem från Irland igår så dom hade med sig en massa gott godis :]
Matilda
Godiset jag fick :D
Igår.
Kläderna.
Jag och Matilda ^^
Nu ska jag umgås lite med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0