Skön skoldag

Igår på uppvisningen gick det bra, första föreställningen var det lite pinsamt för det var så lite folk som kom men andra föreställningen var det fler så det var kul.
När allt va slut (vid nio...) så cyklade jag och conne hem till henne så hämtade hon sovsaker och så kom vi hem till mig vid tio då kolla vi på bb och sen satt vi uppe lite och prata sen gick vi och la oss, så somnade båda med lampan tänd.
så vaknade jag igen vid fem så hade jag somnat på min handled så jag hade skit ont :p
vi gick upp vid nio och började tio så vi hann precis, då gick vi till musiksalen och fixade några stolar sen åt vi lunch sen skulle vi gå ner till musiken igen och då fick vi glass och sen fick man gå hem så det var en riktigt jobbig dag ! >.<
Ikväll har vi lag kväll hos en tränare där vi ska kolla på gamla filmer när vi har tävlat och äta massa gott.
Imorgon ska jag och Sanna till Kista där jag tänkte köpa lite skolavslutningsgrejer, vet inte riktigt när men det blir efter träningen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0