Tillbaka :)

Kom precis hem från centrum, jag och Sarah åkte till centrum.
Ingen speciell anledning till att vi åkte dit, hade väl mest tråkigt :P
Mötte Sanna där också så hon ba vad har du gjort på hakan ? Men jag hade inte sett nåt så gick jag och Sarah till hm och så testade jag en långklänning men jag vet inte om jag tyckte den var speciellt snygg :-/ hade tänkt att ha en lång klänning på skolavslutningen men jag vet inte...
Men iallafall så kolla jag mig i spegeln så hade jag ett rött märke och det ser ut som att jag har slagit i ? men jag kommer inte ihåg om jag har slagit i hakan nånstans ?
Aja skit samma, ikväll är det DH och sen BB ;)
Till middag blir det couscous och köttfärssås ! mums xd
Vi höres kära vänner !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0