trött...

Är svin trött men jag orkar inte gå och lägga mig ^^
Ikväll hos Jojjo så taggade vi till tävlingen (NÄSTA HELG ! :O ) kollade gamla videor, sjöng massa och fick se nya dräkterna :)
Skit coola med glittriga briefs och grejer !
Imorrn känns som en perfekt dag att klara sin flickis, är liiiite nojig eftersom att jag vill så j***a gärna men det är nåt litet fel i minn hjärna som säger stopp -.-'
Taggar vi lite till och jag bara slutar vara så in i hellskotta rädd så klarar jag det där ;)
Imorgon får vi testa dräkterna och så sen går jag hem till Sanna och duschar å sådär så jag inte behöver vara i berga sen åka hem för att duscha sen ner igen...
Så det blir bra såhär.
Nu ska jag nog ta bort sminket sen gå ner till Nila och lägga mig för jag och mamma är barnvakt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0