Röja

Hejsan igen, jag känner att jag är på ett väldigt blogg humör idag :D
De är väl bra ? Just nu håller jag och mamma på att röjer här i huset, eller om jag ska vara ärlig så är det faktist mamma som gör mest...
Nu kommer hon och frågar vad jag håller på med, "jag bloggar :D"
Jag hade egentligen lovat henne att hjälpa till å städa idag...
Fast hon sa att hon skulle städa både fredag och lördag men det blev inte så jätte mycket renare då så nu gör hon allt idag.
Vi är inga städmänniskor men nu kommer släkten hit i veckan så nu fick vi lite panik.
Vi storstädar alltså bara när det kommer hit folk, inte världens bästa kanske så nu hoppas jag att hon har lärt sig nåt ^^
Nej men jag ska också bli bättre på att hjälpa till.
Nu ska jag hjälpa till lite så vi hörs lite senare.

Här nedanför ser ni hur det ska slängas en massa saker !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0