nämen tjena

Hallå hallå
Sitter i soffan nyduschad och mätt.
Träningen idag gick inte så jätte bra, eller när vi byggde så gjorde det de men inte när vi övade på gymnastiken då blev min handvolt jätte konstig så jag stampade ner min häl hela tiden så jag fick skit ont.
Nu börjar jag bli lite nervös... näst nästa lördag är det tääävling!!! ska bli hur kul som helst, är skit taggad faktist, och nervös och rädd och ja alla olika känslor :P
Jag kom på vad jag skulle göra imorrn... Jag ska på bio med Janine.
Jag har sånt jäkla dåligt minne ibland, läskigt kort.
Nej nu ska jag fortsätta kolla på ett program som jag inte vet vad det heter men det är riktigt roligt.
Vi höres

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte börja blogga igen?

2012-10-04 @ 09:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0