tea time

Hej hej
sitter just nu och dricker mitt underbart goda te blue berrys, äter macka då också såklart.
Har precis fixat klart med lite papper i min pärm och lite sånt där.
Hela den här veckan kommer vi sluta runt 1 tiden, hur skönt som helst! Inga läxor heller. typ.
Just nu är klockan typ tre och jag ska ta bussen ner till gymnastik träningen klockan 17.22 för jag måste hinna lämna prao papper.
Igår var jag i Arninge och köpte ett par skor sen åkte vi vidare till Täby och åt lunch och jag fick med mig en tröja hem.
Jag måste varna er för att inte köpa melon glass för det var de äckligaste jag nånsin ätit! fick kvälvningar och kunde inte äta upp, nej usch ät inte de!
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antagligen plugga lite spanska och hoppas på att Conne kommer till skolan eftersom att hon är sjuk.


Såhär ser jag ut idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0